21 C
Athens
Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου, 2024

Μ. Τσαμάζ: Πλέον έχει δημιουργηθεί ένας «νέος ΟΤE».

Απολογισμό του έργου του από τη θέση του CEO του ομίλου ΟΤE έκανε στην τελευταία τηλεδιάσκεψη με αυτή την ιδιότητα ο Μ. Τσαμάζ. Ιδιαίτερα καυστικός προς τους ανταγωνιστές και περήφανος για όσα έχει πετύχει.

«Από 2016 ο ΟΤE είχε γίνει ένας σύγχρονος πάροχος με έμφαση στην ανάπτυξη με απλοποίηση διαδικασιών, υιοθετώντας ένα λιτό και κερδοφόρο μοντέλο. Πριν από 3 χρόνια ξεκίνησε η 3η φάση με έμφαση αυτή τη φορά στην ανάπτυξη οπτικής ίνας στο σπίτι (FTTH) και 5G καθώς και στην ανάπτυξη νέων υπηρεσιών (financial, food delivery)» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Τσαμάζ καταλήγοντας ότι πλέον έχει δημιουργηθεί ένας «νέος ΟΤE».

«Με μειωμένο κατά 50% το κόστος προσωπικού, με κάποια από τα καλύτερα περιθώρια EBITDA στην Ευρώπη, με επιστροφή 3 δισ. ευρώ στους μετόχους και αποτίμηση που έφτασε τα 6 δισ. ευρώ» ανέφερε τονίζοντας ότι είναι περήφανος για το έργο που έχει γίνει καθώς «ο δρόμος δεν ήταν πάντα εύκολος».

Μάλιστα σημείωσε ότι ο Οργανισμός παραδίδεται σε εξαιρετική κατάσταση κάτι που αποτυπώθηκε και στα οικονομικά στοιχεία του Α τριμήνου. Υπενθυμίζεται ότι τα ενοποιημένα έσοδα αυξήθηκαν κατά 9,2% στα 877,6 εκατ. ευρώ με την Ελλάδα να παρουσιάζει άνοδο κατά 10,3% στα 812,3 κατ. ευρώ χάρη στις καλές επιδόσεις στην κινητή, τη συνδρομητική τηλεόραση, τις υπηρεσίες ευρυζωνικότητας και τα έργα πληροφορικής (ICT).

Παράλληλα εξέφρασε την πεποίθηση του ότι η νέα ηγετική ομάδα του ομίλου υπό τον Κώστα Νεμπή θα συνεχίσει την πορεία των τελευταίων ετών όσον αφορά την ανάπτυξη του ΟΤE. «Πιστεύω ότι ο Κώστας (Νεμπής) και η υπόλοιπη ομάδα θα συνεχίσουν την εξαιρετική πορεία» επεσήμανε ο κ. Τσαμάζ.

Απαντώντας σε ερώτηση για τον ανταγωνισμό είπε με νόημα: «Η ίδια ιστορία επαναλαμβάνεται. Προσφέρουν χαμηλότερες τιμές, αλλά δεν προσφέρουν την κατάλληλη εξυπηρέτηση. Αφού κάνουν τέτοιου είδους κινήσεις, βλέπουμε τους καταναλωτές να γίνονται πιο λογικοί. Το έχω δει τα τελευταία 17 χρόνια από τότε που ήμουν CEO στην κινητή. Αυτό που ξέρουμε καλά είναι ότι ακόμη και αν έχεις καλύτερες τιμές, αυτό που μετρά είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Για το μέλλον, το μάθημα έχει γίνει πάθημα και ελπίζω να γίνουν πιο έξυπνοι».

Από την πλευρά του διευθυντής χρηματοοικονομικών θεμάτων Μ. Μαζαράκης αφού χαρακτήρισε το conference call ιστορικό έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην συνδρομητική τηλεόραση, όπου όπως ανέφερε τα έσοδα κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση με αύξηση 6%, αλλά και στο FTTH που έκανε ρεκόρ σε συνδρομητές διευκρινίζοντας ότι η αύξηση του τελευταίου έτους δεν προήλθε από επιδότηση.

Στην κινητή τηλεφωνία, ο ΟTΕ σημείωσε αύξηση στους συνδρομητές συμβολαίου, με το συνολικό αριθμό αυτών να ανέρχεται σε 3,2 εκατομμύρια, που αντιστοιχεί σε ετήσια αύξηση 6,3%. Οι καθαρές προσθήκες στους πελάτες συμβολαίου ήταν θετικές στο τρίμηνο, με το συνολικό αριθμό τους να ανέρχεται σε 57 χιλιάδες, υποστηριζόμενες τόσο από νέους πελάτες, όσο και από τη μετάβαση πελατών καρτοκινητής σε υπηρεσίες συμβολαίου, όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση.

Συντάκτης

Δείτε Επίσης

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Τελευταία άρθρα