14 C
Athens
Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου, 2024

Εικονική Νοσηλευτική: Τα νοσοκομεία βλέπουν τις δυνατότητες αλλά εξακολουθούν να μαθαίνουν πώς να τις χρησιμοποιούν

Εικονική Νοσηλευτική: Τα νοσοκομεία της περιοχής της Φιλαδέλφειας φέρνουν καρότσια εξοπλισμένα με οθόνες, βίντεο και εικονικές κάμερες σε δωμάτια ασθενών με την ελπίδα ότι οι νοσοκόμες από απόσταση μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο πτώσης, τραβήγματος σωλήνων ή τραυματισμού των ασθενών με άλλο τρόπο. Μια απομακρυσμένη νοσοκόμα μπορεί να κάνει τη δουλειά έως και δώδεκα ατόμων προσωπικού παρακολουθώντας μια σειρά από κάμερες που βρίσκονται στα δωμάτια ασθενών και μερικές φορές αλληλεπιδρώντας με τους ασθενείς μέσω βίντεο.

nurse c

Η έρευνα έχει βρει ότι αυτοί οι λεγόμενοι εικονικοί κάτοχοι μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της πτώσης των ασθενών, επειδή οι νοσοκόμες στην άλλη άκρη της κάμερας δεν κινούνται από δωμάτιο σε δωμάτιο, αλλά είναι αποκλειστικά αφοσιωμένες στο να παρακολουθούν κάθε κίνηση των ασθενών. Αλλά οι εικονικοί κάτοχοι μπορούν επίσης να εισαγάγουν τους δικούς τους κινδύνους για την ασφάλεια: Το νοσοκομείο Jefferson Abington αναφέρθηκε από κρατικούς επιθεωρητές τον Μάρτιο για χρήση εικονικών οθονών σε αίθουσες συμπεριφορικών ασθενών, τις οποίες τα νοσοκομεία υποχρεούνται να κρατούν απαλλαγμένες από οτιδήποτε θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν οι ασθενείς για να βλάψουν τον εαυτό τους, όπως π.χ. σκίαστρα, επιπλέον κλινοσκεπάσματα και καλώδια ρεύματος. Οι επιθεωρητές είπαν ότι οι ασθενείς θα μπορούσαν να είχαν χρησιμοποιήσει τα καλώδια ρεύματος μήκους 8 ποδιών των εικονικών οθονών για να στραγγαλιστούν. Τα νοσοκομεία του Τζέφερσον ακολουθούν τις εθνικές κατευθυντήριες γραμμές που θεωρούν ότι οι εικονικοί κάθονται αποδεκτοί σε μονάδες υγείας συμπεριφοράς, δήλωσε εκπρόσωπος του συστήματος 18-νοσοκομείων.

Ωστόσο, οι διαχειριστές του Abington αφαίρεσαν τα καρότσια και ανέθεσαν στο προσωπικό να παρακολουθούν τους ασθενείς, κάνοντας το περιστατικό μια διδακτική στιγμή. Σε άλλα μέρη της περιοχής, τα συστήματα υγείας μαθαίνουν επίσης μέσω της εμπειρίας πώς να χρησιμοποιούν με τον καλύτερο τρόπο τους εικονικούς συντηρητές και τις νοσοκόμες – τεχνολογία που αυξήθηκε σε δημοτικότητα κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, όταν τα νοσοκομεία χρειαζόταν να περιορίσουν την αλληλεπίδραση και το προσωπικό ήταν αδύναμο. Οι νοσηλευτές της Penn Medicine βρήκαν ότι η προσπάθεια που απαιτείται για τον ελιγμό του ογκώδους εξοπλισμού αντισταθμίζει μερικές φορές τον χρόνο που οι εικονικές νοσοκόμες θα εξοικονομούσαν για το προσωπικό στο πάτωμα. Και στο South Jersey, η Virtua Health δοκιμάζει εάν οι εικονικές νοσοκόμες της μπορούν να αναλάβουν περισσότερα από τα καθήκοντα που συνήθως ανατίθενται σε νοσοκόμες. “Όλοι προσπαθούν να καταλάβουν πώς να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να βελτιώσουν τη φροντίδα και την ασφάλεια των ασθενών και όλοι μαθαίνουμε καθώς προχωράμε”, δήλωσε ο Bill Hanson, επικεφαλής ιατρικών πληροφοριών της Penn. Penn: Η διαφημιστική εκστρατεία συναντά την πραγματικότητα Ο Πεν ήλπιζε αρχικά ότι οι εικονικοί κάτοχοι φορητών συσκευών θα μείωναν την ανάγκη ανάθεσης προσωπικού σε καθήκοντα παρακολούθησης ένας προς έναν, είπε η Ann Huffenberger, νοσοκόμα και διευθύντρια του Penn Center for Connected Care.

Το Κέτρο Penn έχει έξι νοσοκομεία, από τις ναυαρχίδες του στη Φιλαδέλφεια μέχρι ιατρικά κέντρα στο Λάνκαστερ και το Πρίνστον, και το καθένα έχει 12 εικονικούς επιβάτες. “Όλοι σκέφτονται ότι η τεχνολογία θα δημιουργήσει τέτοια αποτελεσματικότητα. Εμείς εξαντλήσαμε τη διαφημιστική εκστρατεία”, είπε. «Δεν μας βγήκε πραγματικά με αυτόν τον τρόπο». Οι νοσοκόμες διαπίστωσαν ότι οι ασθενείς που απαιτούσαν ατομική παρατήρηση δεν ήταν κατάλληλοι για έναν εικονικό sitter. Πολλοί από αυτούς τους ασθενείς είναι αποπροσανατολισμένοι ή επιρρεπείς σε σύγχυση και είναι λιγότερο πιθανό να λάβουν οδηγίες από την εικονική νοσοκόμα, η φωνή της οποίας μπορεί ακόμη και να τους κάνει πιο ταραγμένους, είπε ο Huffenberger. Οι ασθενείς που γίνονται δεκτοί λόγω ανησυχιών σχετικά με τη συμπεριφορική υγεία λαμβάνουν επίσης αυτοσυντηρητές, αντί για εικονικούς συντηρητές, επειδή μπορεί να ενεργήσουν ξαφνικά και να θέσουν σε κίνδυνο τον εαυτό τους. Το προσωπικό μπορεί να ανταποκριθεί σε μια ειδοποίηση από την εικονική νοσοκόμα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, είπε, “αλλά ακόμη και σε 20 δευτερόλεπτα, μπορεί να είναι πολύ αργά, αν είναι υψηλού κινδύνου”.

Οι κινητές μονάδες βοηθούν στην παρακολούθηση των λιγότερο επικίνδυνων ασθενών που μπορούν ακόμη να επωφεληθούν από μια πιο προσεκτική παρακολούθηση. Οι εικονικοί κάτοχοι λειτουργούν καλά για ασθενείς που κινδυνεύουν να πέσουν ή να προσπαθήσουν να αφαιρέσουν ένα καλώδιο ή σωλήνα, αλλά οι οποίοι θα ακολουθήσουν οδηγίες από μια φωνή που προέρχεται από την οθόνη, είπε ο Huffenberger. Για παράδειγμα, εάν ένας ασθενής που κινδυνεύει να πέσει αρχίσει να σηκώνεται από το κρεβάτι, η εικονική νοσοκόμα θα μπορούσε να του ζητήσει να παραμείνει στο κρεβάτι και στη συνέχεια να καλέσει τον σταθμό νοσηλευτών για βοήθεια. Η Huffenberger είπε ότι η Penn εξετάζει το ενδεχόμενο να μεταφέρει τους φορητούς εικονικούς καθοδηγητές της σε οθόνες τοίχου. Οι νοσοκόμες συχνά χάνουν χρόνο για να αντιμετωπίσουν προβλήματα συνδεσιμότητας, να εντοπίσουν νέες μπαταρίες ή απλώς να εντοπίσουν ένα καλάθι που δεν χρησιμοποιείται. Η εγκατάσταση μόνιμης επιτοίχιας εικονικής εγκατάστασης έχει τις δικές της υλικοτεχνικές προκλήσεις. Θα απαιτούσε κατασκευή σε δωμάτια ασθενών που είναι πάντα σε χρήση και ρυθμιστική έγκριση.

Virtua: Από sitter στη δουλειά διαχειριστή

Το Virtua Health χρησιμοποιεί κινητά εικονικά σίτερ για να παρακολουθεί ασθενείς που κινδυνεύουν να πέσουν ή να αποσυρθούν από τις γραμμές εξυπηρέτησης. Το προσωπικό που περνούσε ώρες παρακολουθώντας μόνο έναν ασθενή μπορεί τώρα να φροντίσει πολλούς ασθενείς στη μονάδα, δήλωσε η Catherine Hughes, επικεφαλής νοσηλεύτρια του συστήματος υγείας του Νιου Τζέρσεϊ. Τώρα, η Virtua δοκιμάζει εάν οι εικονικές νοσοκόμες μπορούν να αναλάβουν ορισμένα από τα διοικητικά καθήκοντα που κάνουν οι νοσηλευτές, όπως η συνέντευξη από ασθενείς όταν εισάγονται, η εξέταση φαρμάκων και η παροχή οδηγιών εξιτηρίου. Ο εικονικός πιλότος νοσηλευτικής στο Virtua’s Our Lady of Lourdes Hospital στο Camden και στο Willingboro Hospital στην κομητεία Burlington δίνει επίσης τη δυνατότητα στα μέλη της οικογένειας να παρακολουθούν εικονικά συναντήσεις σχετικά με οδηγίες απαλλαγής ή φαρμακευτικής αγωγής που διαφορετικά μπορεί να χάσουν, είπε η Hughes. Μέσω του πιλότου, η Virtua έμαθε ότι η ξεκάθαρη εξήγηση των εικονικών οθονών στους ασθενείς είναι κρίσιμης σημασίας. Μόλις οι οικογένειες έμαθαν ότι μπορούσαν να κάνουν ερωτήσεις μέσω της εικονικής νοσοκόμας, ήταν λιγότερο πιθανό να καλέσουν τον σταθμό νοσηλευτών και ανέφεραν ότι αισθάνονταν περισσότερο εμπλεκόμενοι στη φροντίδα του μέλους της οικογένειάς τους.

nurse d

Jefferson: Εικονικά χτυπήματα και άλλες τροποποιήσεις

Ο Τζέφερσον ανακάλυψε επίσης ότι το εικονικό του πρόγραμμα νοσηλείας λειτουργεί καλύτερα όταν οι ασθενείς και οι οικογένειες αισθάνονται συνδεδεμένοι με τη νοσοκόμα στο άλλο άκρο της κάμερας. Όταν το Νοσοκομείο Abington δοκίμασε ένα νέο εικονικό πρόγραμμα νοσηλευτών πέρυσι, το σύστημα υγείας διαπίστωσε ότι μικρές τροποποιήσεις στην τεχνολογία έκαναν τους ασθενείς πιο άνετους. Οι κάμερες ήταν προγραμματισμένες να στρέφονται προς τον τοίχο όταν δεν χρησιμοποιούνται, έτσι ώστε οι ασθενείς να μην αναρωτιούνται αν τους παρακολουθούσαν συνεχώς. Και αντί να αναβοσβήνουν απλώς χωρίς προειδοποίηση, οι προγραμματιστές πρόσθεσαν ένα “εικονικό χτύπημα”, παρόμοιο με έναν πάροχο που χτυπούσε την πόρτα πριν μπει. Ο Τζέφερσον σχεδιάζει να επεκτείνει το πρόγραμμα σε περισσότερα από τα νοσοκομεία του φέτος. Μια τέτοια επέκταση θα βοηθήσει τους ασθενείς στα μικρότερα νοσοκομεία του Jefferson να έχουν πρόσβαση σε ειδικούς χωρίς να μεταφερθούν σε άλλο νοσοκομείο του συστήματος, δήλωσε η Colleen Mallozzi, ανώτερη αντιπρόεδρος και επικεφαλής νοσηλευτής πληροφορικής στο Jefferson. Τα νοσοκομεία του Τζέφερσον χρησιμοποιούν επίσης εικονικά σίτερ —τα κινητά καρότσια με οθόνες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την απομακρυσμένη παρακολούθηση ασθενών—αλλά δεν βοηθούν με φάρμακα, check-in ή εξιτήριο. Το περιστατικό στο νοσοκομείο Abington υπενθύμισε ότι οι ανάγκες κάθε ασθενούς είναι διαφορετικές και ότι ο καλύτερος τρόπος για να κρατηθεί κάθε ασθενής ασφαλής μπορεί να ποικίλλει, είπε η Mallozzi. Οι ασθενείς με προβλήματα συμπεριφοράς, ειδικότερα, μπορεί να έχουν πολύπλοκες ανάγκες ψυχικής και σωματικής υγείας. «Αυτό που βρίσκουμε είναι ότι δεν υπάρχει αντικατάσταση για τους ανθρώπους εκεί που χρειάζονται οι άνθρωποι», είπε.

Συντάκτης

Δείτε Επίσης

Τελευταία άρθρα