Σε τεχνικό πρόβλημα εντοπίζει την αιτία της μη διαβίβασης αποδείξεων στην ΑΑΔΕ η γνωστή εταιρεία ρούχων που έχει δει την τελευταία εβδομάδα να μπαίνει 48ωρο λουκέτο σε πέντε καταστήματά της, και δηλώνει πως εργάζεται για τη λύση του προβλήματος.
Παράλληλα, η H&M σημειώνει ότι «τόσο οι τοπικές ομάδες όσο και οι ομάδες μας στο εξωτερικό, εργάζονται συνεχώς για την επίλυση του προβλήματος σε συνεργασία με τον τεχνικό μας πάροχο. Διερευνούμε, με την υποστήριξη τόσο εσωτερικών όσο και εξωτερικών τεχνικών εμπειρογνωμόνων, τι μπορεί να έχει προκαλέσει το τεχνικό πρόβλημα».
Αυτό ήταν αποτέλεσμα τεχνικού προβλήματος στο σύστημά μας, που επηρέασε μόνο τη διαβίβαση ηλεκτρονικών δεδομένων στην ψηφιακή πύλη της ΑΑΔΕ. Όπως έχουμε ήδη δηλώσει, τόσο οι τοπικές ομάδες όσο και οι ομάδες μας στο εξωτερικό, εργάζονται συνεχώς για την επίλυση του προβλήματος σε συνεργασία με τον τεχνικό μας πάροχο. Διερευνούμε, με την υποστήριξη τόσο εσωτερικών όσο και εξωτερικών τεχνικών εμπειρογνωμόνων, τι μπορεί να έχει προκαλέσει το τεχνικό πρόβλημα.
Για εμάς, είναι εξαιρετικά σημαντικό να ακολουθούμε και να συμμορφωνόμαστε πλήρως με τους Νόμους και τους φορολογικούς κανονισμούς σε όλες τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Είμαστε στη διάθεση των Ελληνικών Φορολογικών Αρχών, σεβόμενοι απόλυτα τον θεσμικό τους ρόλο».