Η εκπαίδευση στον ασφαλιστικό τομέα περνά σε νέα εποχή, με τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ να εγκαινιάζει μια νέα υπηρεσία στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής του πλατφόρμας: τον πρώτο ψηφιακό Ασφαλιστικό Βοηθό στην ελληνική ασφαλιστική αγορά με τη χρήση OpenAI, «Λύσις».
Η υπηρεσία «Λύσις» είναι αποτέλεσμα της πρωτοποριακής αξιοποίησης των Cognitive AI τεχνολογιών, σχεδιασμένη για να προσφέρει άμεσες, εξατομικευμένες απαντήσεις σε οποιοδήποτε ζήτημα σχετίζεται με την ασφαλιστική ορολογία, την πιστοποίηση διαμεσολαβητών και το ευρύ υλικό του εκπαιδευτικού κέντρου του Ομίλου.
Με φυσική γλώσσα και άριστη κατανόηση των αναγκών των χρηστών, ο Ασφαλιστικός Βοηθός αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε τη γνώση.
Τι προσφέρει:
- Φιλικό Περιβάλλον Χρήστη: Εύχρηστο περιβάλλον, κατάλληλο για όλους, ανεξαρτήτως εμπειρίας με την τεχνολογία
- «Έξυπνη» Αναζήτηση: Άμεσες απαντήσεις στη γλώσσα των χρηστών
- Προσαρμοστικότητα: Εξατομικευμένη υποστήριξη σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε χρήστη 24/7
- Εξοικονόμηση Χρόνου: Μείωση του χρόνου αναζήτησης πληροφοριών
Με τον νέο ασφαλιστικό βοηθό «Λύσις», ο Όμιλος προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους συνεργάτες του και αναβαθμίζει την εκπαιδευτική τους εμπειρία, παραμένοντας πάντα στην αιχμή της τεχνολογίας και της καινοτομίας στον ασφαλιστικό τομέα.
Για να γνωρίσετε τον νέο Ασφαλιστικό Βοηθό και να ανακαλύψετε τη νέα εποχή της εκπαίδευσης στην ασφάλιση, επισκεφθείτε την εκπαιδευτική πλατφόρμα του Ομίλου.