29.7 C
Athens
Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου, 2024

COVID-19: Η εκπαίδευση και η ηλικία των παιδιών διαμόρφωσαν τις ανησυχίες των φροντιστών εν μέσω της πανδημίας

COVID-19: Το επίπεδο εκπαίδευσης ενός φροντιστή και η ηλικία του παιδιού του έπαιξαν μεγάλο ρόλο στον προσδιορισμό των πρωταρχικών πηγών άγχους κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, ανακάλυψαν οι ερευνητές σε πρόσφατη μελέτη του Προγράμματος Περιβαλλοντικές Επιρροές στις Εκβάσεις Υγείας του Παιδιού (ECHO) του Εθνικού Ινστιτούτου Υγείας NIH. Οι φροντιστές που είχαν λιγότερη εκπαίδευση από το γυμνάσιο ήταν λιγότερο πιθανό να εργάζονται εξ αποστάσεως και ανησυχούσαν περισσότερο για τα οικονομικά, τη φροντίδα των παιδιών και την πρόσβαση σε είδη πρώτης ανάγκης, όπως το φαγητό. Οι φροντιστές με μεταπτυχιακό ή υψηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης ανέφεραν μεγαλύτερη ανησυχία για την κοινωνική απόσταση και τις επιπτώσεις στην εργασία τους. Οι κοινωνικοί παράγοντες που επηρέασαν τα ποσοστά μόλυνσης, τη σοβαρότητα της νόσου και την οικονομική επιβάρυνση μεταξύ των ενηλίκων κατά τη διάρκεια της πανδημίας έχουν τεκμηριωθεί ευρέως. Ωστόσο, οι ερευνητές του προγράμματος  Περιβαλλοντικές Επιρροές στις Εκβάσεις Υγείας του Παιδιού ECHO ήθελαν να κατανοήσουν τις εμπειρίες των παιδιών και των φροντιστών τους.

1 covid 1

«Η κατανόηση αυτών των εμπειριών μπορεί να βοηθήσει στην αποκάλυψη κοινωνικών διαφορών που θα μπορούσαν να επιδεινώσουν τις συνθήκες για ορισμένους πληθυσμούς κατά τη διάρκεια μελλοντικών κρίσεων δημόσιας υγείας», δήλωσε η Kaja Z. LeWinn, ScD του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Σαν Φρανσίσκο. Ο Δρ. LeWinn και η Lisa Jacobson, ScD του Πανεπιστημίου Johns Hopkins, ηγήθηκαν αυτής της συλλογικής έρευνας, που δημοσιεύτηκε στο JAMA Network Open. Η διεξαγωγή μελετών με βάση τον πληθυσμό κατά τη διάρκεια της πανδημίας ήταν πρόκληση, αλλά χρησιμοποιώντας υπάρχοντες ερευνητικούς ιστότοπους του Προγράμματος Περιβαλλοντικές Επιρροές στις Εκβάσεις Υγείας του Παιδιού ECHO στις Ηνωμένες Πολιτείες και ερωτηματολόγια για την COVID-19, οι ερευνητές μπόρεσαν να δουν πώς οι κοινωνικοί και οικονομικοί παράγοντες επηρέαζαν τις οικογένειες και τα παιδιά σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας . Η μελέτη ανέλυσε δεδομένα από 14.646 παιδιά του Προγράμματος Περιβαλλοντικές Επιρροές στις Εκβάσεις Υγείας του Παιδιού ECHO και 13.644 φροντιστές του Προγράμματος Περιβαλλοντικές Επιρροές στις Εκβάσεις Υγείας του Παιδιού ECHO μεταξύ Απριλίου 2020 και Μαρτίου 2022. Οι φροντιστές ολοκλήρωσαν τις έρευνες COVID-19 του Προγράμματος Περιβαλλοντικές Επιρροές στις Εκβάσεις Υγείας του Παιδιού ECHO σχετικά με τις εμπειρίες των παιδιών τους και τις δικές τους εμπειρίες κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Οι ερευνητές μέτρησαν τον τρόπο με τον οποίο η πανδημία επηρέασε τους φροντιστές με βάση τρία δημογραφικά χαρακτηριστικά – την εκπαίδευση των φροντιστών, την ηλικία του παιδιού τους και το αν ζούσαν σε αστικά ή αγροτικά περιβάλλοντα. Οι ερευνητές τεκμηρίωσαν διαφορετικά αποτελέσματα που σχετίζονται με την πανδημία για παιδιά και φροντιστές και συνέκριναν αυτά τα αποτελέσματα μεταξύ δημογραφικών ομάδων. Για τα παιδιά, οι ερευνητές τεκμηρίωσαν τη μόλυνση από τον ιό Sars-Cov-2, τη διαθεσιμότητα τεστ για τον ιό Sars-Cov-2, τις αλλαγές στην υγειονομική περίθαλψη και τις διακοπές στο σχολείο και τον παιδικό σταθμό. Για τους φροντιστές, οι ερευνητές έκαναν ερωτήσεις σχετικά με την απομακρυσμένη εργασία, τις προκλήσεις παιδικής φροντίδας και την προσωπική τους κατάταξη στους στρεσογόνους παράγοντες που σχετίζονται με την πανδημία.

Η εκπαίδευση επηρέασε τις εμπειρίες των φροντιστών

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι φροντιστές με μόρφωση μικρότερη από το γυμνάσιο ήταν πιο πιθανό να αναφέρουν δυσκολίες στη λήψη τεστ COVID-19 για τα παιδιά τους. Οι φροντιστές ανέφεραν, επίσης, τις οικονομικές ανησυχίες και την πρόσβαση σε είδη πρώτης ανάγκης, όπως το φαγητό, ως πρωταρχικές πηγές άγχους. Αντίθετα, οι φροντιστές με μεταπτυχιακό ή υψηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης ήταν πιο πιθανό να αναφέρουν την κοινωνική απόσταση ως την κορυφαία πηγή του άγχους τους που σχετίζεται με την πανδημία. Τα ευρήματα της μελέτης δείχνουν επίσης ότι οι φροντιστές με τριτοβάθμια εκπαίδευση είχαν σημαντικά περισσότερες πιθανότητες να έχουν την επιλογή να εργαστούν εξ αποστάσεως. Οι φροντιστές με γυμνάσιο ή λιγότερη εκπαίδευση ήταν λιγότερο πιθανό να μπορούν να εργαστούν εξ αποστάσεως ή να αλλάξουν το πρόγραμμα εργασίας για να φροντίσουν τα παιδιά τους σε σύγκριση με εκείνους με μεταπτυχιακό ή μεγαλύτερο επίπεδο εκπαίδευσης. Παρόλο που εκείνοι με πτυχίο πανεπιστημίου ήταν λιγότερο πιθανό από εκείνους με μεταπτυχιακό να εργαστούν εξ αποστάσεως, εξακολουθούσαν να είναι πιο πιθανό από εκείνους με χαμηλότερη εκπαίδευση να αλλάξουν το πρόγραμμα εργασίας τους για να φροντίσουν τα παιδιά. Είναι ενδιαφέρον ότι η αντίθετη σχέση υπήρχε για την οργάνωση της φροντίδας των παιδιών. Εκείνοι με μεταπτυχιακό ή υψηλότερο επίπεδο εκαπαίδευσης ανέφεραν περισσότερες προκλήσεις στην εύρεση παιδικής μέριμνας από εκείνους με λιγότερη από το γυμνάσιο. Υπάρχουν στοιχεία που υποδηλώνουν μεγαλύτερα ποσοστά κλεισίματος παιδικών σταθμών σε περιοχές όπου οι άνθρωποι είχαν υψηλότερα επίπεδα εκπαίδευσης. Οι άτυπες ρυθμίσεις παιδικής μέριμνας μεταξύ οικογενειών με χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο μπορεί να έχουν επηρεαστεί λιγότερο από το κλείσιμο των κέντρων.

covid a 1

Οι φροντιστές μικρών παιδιών αντιμετώπισαν περισσότερες προκλήσεις

Οι φροντιστές με παιδιά ηλικίας μεταξύ 1 και 5 ετών ανέφεραν τη μικρότερη υποστήριξη από τα σχολικά συστήματα, τη μεγαλύτερη δυσκολία στην εύρεση παιδικής φροντίδας και λιγότερες επιλογές εξ αποστάσεως μάθησης. Ήταν επίσης πιο πιθανό να ακυρωθούν τα ραντεβού για την υγειονομική περίθαλψη λόγω ανησυχιών για την COVID-19 και ανησυχούσαν περισσότερο για το πώς η πανδημία θα επηρέαζε την ικανότητά τους να εργαστούν. «Τα ευρήματά μας υποδηλώνουν ότι οι οικογένειες με μικρά παιδιά μπορεί να χρειάζονται περισσότερη υποστήριξη σχετικά με τη φροντίδα των παιδιών και την εργασιακή ευελιξία, ειδικά όταν εμπλέκονται διακοπές στο σχολείο», είπε ο Δρ LeWinn. Οι ερευνητές παρατήρησαν λίγες διαφορές στις εμπειρίες των κατοίκων της πόλης και της υπαίθρου. Μελλοντική έρευνα μπορεί να διερευνήσει τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που μπορεί να έχουν αυτές οι πανδημικές προκλήσεις στα παιδιά στο Πρόγραμμα Περιβαλλοντικές Επιρροές στις Εκβάσεις Υγείας του Παιδιού ECHO με την πάροδο του χρόνου.

Συντάκτης

Δείτε Επίσης

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Τελευταία άρθρα