13.8 C
Athens
Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου, 2024

HealsGood AI ορισμός: Είναι η τεχνολογία HealsGood’s AI το πρότυπο επόμενης γενιάς στον κλάδο της υγειονομικής περίθαλψης;

Φανταστείτε μια γυναίκα να μιλά στον γιατρό της πρωτοβάθμιας περίθαλψης κατά τη διάρκεια μιας κουραστικής μέρας, όχι από ένα αποστειρωμένο και γεμάτο δωμάτιο νοσοκομείου αλλά από την άνεση του σπιτιού της. Οι ανησυχίες της αντιμετωπίστηκαν με μερικά χτυπήματα και μια σύντομη διαβούλευση με βίντεο. Αυτή η γρήγορη και αποτελεσματική διαβούλευση δεν είναι όνειρο, αλλά η πραγματικότητα που δίνεται σήμερα στους ασθενείς λόγω της ισχυρής ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στην υγειονομική περίθαλψη, επαναπροσδιορίζοντας τις αλληλεπιδράσεις ασθενούς-ιατρού παγκοσμίως. Το HealsGood AI , με την πρωτοποριακή του προσέγγιση στην πρωτοβάθμια περίθαλψη, προσφέρει μια ματιά στο τι μπορεί να επιφυλάσσει το μέλλον. Καθώς ο κόσμος αλλάζει με απλά χτυπήματα σε μια οθόνη, ο ιδρυτής της HealsGood AI, Jack Henderson, σκέφτηκε το ίδιο, σκεπτόμενος: «Αν μπορούμε να παραγγείλουμε φαγητό, να πάρουμε ένα ταξί ή ακόμα και να βρούμε αγάπη με μια βρύση, γιατί να μην είναι η ίδια απλότητα μεταφράζεται σε υγειονομική περίθαλψη;» Καθώς το HealsGood AI προσφέρει ένα συνδυασμό υγείας και τεχνολογίας, θα γίνει αυτή η καινοτομία ο νέος κανόνας και η επανάσταση στο σύστημα υγειονομικής περίθαλψης που περίμεναν οι ασθενείς;

ai 1 1

Ένα ψηφιακό άλμα προς τα εμπρός

Το τοπίο της υγειονομικής περίθαλψης δεν ήταν ποτέ πιο δυναμικό. Πρόσφατα γεγονότα όπως η παγκόσμια πανδημία οδήγησαν στην ανάγκη για φυσική απόσταση που ανάγκασε την επανεκτίμηση του τρόπου παροχής ιατρικών υπηρεσιών. Η βιομηχανία έχει ξεκινήσει τεχνολογικά άλματα για να προσαρμοστεί για να αντιμετωπίσει αυτό, με αποτέλεσμα έναν συνεχή αγώνα για την αξιοποίηση του ψηφιακού κόσμου για απτές βελτιώσεις στην υγειονομική περίθαλψη. Σύμφωνα με την έκθεση του Υπουργείου Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών των ΗΠΑ για το 2021, ο αριθμός των επισκέψεων του Medicare που πραγματοποιήθηκαν μέσω τηλευγείας αυξήθηκε από περίπου 840.000 το 2019 σε 52,7 εκατομμύρια το 2020. Σε αυτήν την εικόνα βαδίζει το HealsGood AI, επισημαίνοντας τις απομακρυσμένες λύσεις υγειονομικής περίθαλψης και χαράσσοντας μια θέση με τη διαλογή τεχνητής νοημοσύνης πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας. «Φανταστείτε να είστε σε lockdown, αβέβαιοι για έναν γκρινιάρη βήχα ή έναν επίμονο πυρετό», ισχυρίζεται ο Henderson. «Αντί να περιμένετε στην ουρά, να διακινδυνεύσετε την έκθεση ή να πλοηγηθείτε σε ένα υπερφορτωμένο σύστημα υγειονομικής περίθαλψης, θα μπορούσατε να λάβετε άμεση καθοδήγηση από το σπίτι σας. Αυτή είναι η υπηρεσία που προσφέρουμε.”

Η επαναστατική εμπειρία ασθενών του HealsGood AI

Η δέσμευση της HealsGood για τη συγχώνευση των γραμμών μεταξύ τεχνολογίας και κλινικής ακρίβειας το ξεχωρίζει. Καθώς η πρωτοβάθμια περίθαλψη γίνεται όλο και πιο στενή, οι λύσεις της εταιρείας που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη διασφαλίζουν ότι οι ασθενείς λαμβάνουν έγκαιρες διαγνώσεις και παραπομπές. Σύμφωνα με τον Henderson, είναι σαν μια ψηφιακή γέφυρα μεταξύ ασθενών και ιατρικών επαγγελματιών, διευκολύνοντας τη ροή της κυκλοφορίας και μειώνοντας την περιττή αναμονή. Αλλά περισσότερο από ευκολία, το σύστημα HealsGood AI φέρνει μαζί του μια υπόσχεση ακρίβειας. Με τη μηχανική μάθηση ως τη ραχοκοκαλιά της, βελτιώνει συνεχώς τα διαγνωστικά της για βελτιωμένα αποτελέσματα. Οι ασθενείς ξεκινούν με μια εξατομικευμένη διαβούλευση. Στη συνέχεια, το AI αξιολογεί γρήγορα τα συμπτώματα, συνιστά ενέργειες και συνδέει τον ασθενή με έναν γιατρό. Πριν οριστικοποιήσει οποιαδήποτε απόφαση, ένας εξειδικευμένος γιατρός εξετάζει και συνταγογραφεί φάρμακα εάν χρειάζεται. Αυτή η προσέγγιση εξασφαλίζει ταχύτερες και πιο στοχευμένες θεραπείες.

Το πρόσφατο εγχείρημα της HealsGood AI στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα αποδεικνύει το διαμέτρημα και την ορμή του να ηγηθεί της αλλαγής του κλάδου. Εξυπηρετώντας με επιτυχία περισσότερους από 20.000 ικανοποιημένους ασθενείς ετησίως, η επέκταση της εταιρείας υπογραμμίζει την αφοσίωσή της να κάνει την υγειονομική περίθαλψη που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη το νέο παγκόσμιο σημείο αναφοράς. Ο Henderson δηλώνει, «Το όραμα πίσω από το HealsGood είναι απλό αλλά βαθύ. Θέλουμε να προσφέρουμε στους ασθενείς μας ένα οικοσύστημα με τα καλύτερα και των δύο κόσμων: την άνεση της τεχνολογίας και την ακρίβεια της κλινικής κρίσης. Ενώ το κάνουμε αυτό, μειώνουμε επίσης το κόστος της φυσικής υποδομής και εκδημοκρατίζουμε την πρόσβαση στην υγειονομική περίθαλψη».

1 ai 3

Φωνές Διαφωνίας και Φιλοδοξίας

Ο Χέντερσον αναγνωρίζει και κατανοεί ότι ορισμένοι μπορεί να υποστηρίξουν ότι κανένα σύστημα δεν μπορεί να αντικαταστήσει το ανθρώπινο άγγιγμα που έρχεται με χρόνια ιατρικής εκπαίδευσης και το να βασίζεσαι αποκλειστικά σε εικονικές διαβουλεύσεις μπορεί να κινδυνεύει να χάσει τις ζωτικές πληροφορίες που μπορούν να δώσουν οι γιατροί κατά τις πρόσωπο με πρόσωπο αλληλεπιδράσεις. Πράγματι, η ισορροπία μεταξύ εικονικών και φυσικών διαβουλεύσεων είναι ένα τεντωμένο σκοινί που ο κλάδος πρέπει να βαδίσει προσεκτικά. Ωστόσο, ο πυρήνας του μοντέλου της HealsGood δεν βρίσκεται στην αντικατάσταση της παραδοσιακής υγειονομικής περίθαλψης, αλλά στη συμπλήρωσή της, ενδυναμώνοντας τους επαγγελματίες του ιατρικού τομέα με τα καλύτερα διαθέσιμα εργαλεία για να διασφαλιστεί ότι οι ασθενείς λαμβάνουν την κατάλληλη φροντίδα την κατάλληλη στιγμή. Ο Henderson μοιράζεται, «Φέρνουμε το ειδικό άγγιγμα μεταφρασμένο σε ψηφιακές οθόνες, προσβάσιμες σε περισσότερους. Έχουμε ηγέτες από την επείγουσα ιατρική και μέλη του Royal College of Emergency Medicine. Η πλούσια κληρονομιά της ομάδας μας στη χρήση γνώσεων που βασίζονται σε δεδομένα για κλινική αποτελεσματικότητα, εγγυάται ότι το εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης μας είναι κατασκευασμένο με μέγιστη ακρίβεια και ιατρική τεχνογνωσία».

Συντάκτης

Δείτε Επίσης

Τελευταία άρθρα