17.6 C
Athens
Τετάρτη, 2 Απριλίου, 2025

Ασφάλιση: Η ποιότητα είναι πιο σημαντική από την οικονομία

Μια μελέτη που διεξήχθη από το The Exeter διαπίστωσε ότι το 43% των συμβούλων αισθάνονταν ότι η ποιότητα των προϊόντων και οι υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας ήταν περισσότερο σημείο πώλησης, σε σύγκριση με μόλις 31% που είπε ότι ήταν προσιτές. Η δυνατότητα αγοράς πολλαπλών προϊόντων από έναν ασφαλιστή ήταν το τρίτο σημείο πώλησης που αναφέρθηκε περισσότερο, όπως είπε το 30% των συμβούλων, ενώ το 29% είπε ότι ήταν το ιστορικό ζημιών ενός ασφαλιστή.

asfalisi igeiaas

Περίπου το 28% των συμβούλων είπε ότι οι πελάτες έδωσαν σημασία στην εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών, ενώ το 22% εστίασε στην επωνυμία ή τη φήμη του ασφαλιστή. Συνολικά, οι πελάτες φαίνεται να ελκύονται λιγότερο από ορισμένες μάρκες από την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και ευκολία. Όσον αφορά την εμπειρία ενός συμβούλου με ασφαλιστικές εταιρείες, το 30% είπε ότι ήταν το κλειδί να καλύψει πολλαπλές ιατρικές παθήσεις που είχε ένας πελάτης, το 29% είπε ότι η ανταγωνιστική τιμολόγηση και το 26% ανέφερε την ποιότητα του προϊόντος.

Το Exeter ρώτησε συμβούλους για τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν και βρήκε διαφορές ανάλογα με την ηλικιακή ομάδα. Το ένα τρίτο των συμβούλων ηλικίας μεταξύ 18 και 24 ετών, καθώς και το 38% ηλικίας μεταξύ 25 και 34 ετών, δήλωσαν ότι περίμεναν να αμφισβητηθούν κατά τη διευκρίνιση των αποκλεισμών και των όρων πολιτικής, σε σύγκριση με το 20% των συμβούλων ηλικίας μεταξύ 35 και 40 ετών.

Ένα μεγαλύτερο τμήμα – το 47% – των συμβούλων ηλικίας 35-44 ετών δήλωσε ότι ανησυχεί για την υπέρβαση των αντιλήψεων για το κόστος από το τρίτο των συμβούλων ηλικίας 18-24 ετών και το 31% των συμβούλων ηλικίας 25-34 ετών. Το Έξετερ είπε ότι αυτό έδειξε ότι υπήρχε ένα χάσμα γενεών στην κοινότητα των συμβούλων. Μεταξύ των συμβούλων ηλικίας 55 ετών και άνω, οι μισοί είπαν ότι περίμεναν να αντιμετωπίσουν εμπόδια όταν εξηγούσαν τα οφέλη των μεμονωμένων πολιτικών στους πελάτες και οι μισοί είπαν επίσης ότι αναμένουν προκλήσεις όταν συζητούσαν προϋπάρχουσες ιατρικές καταστάσεις.

Οι μεγαλύτεροι σύμβουλοι ηλικίας 55 ετών και άνω ανησυχούσαν λιγότερο για την αποσαφήνιση των αποκλεισμών και των όρων πολιτικής, με μόλις το 13% να το χαρακτηρίζει ως πρόκληση σε σύγκριση με τον συνολικό μέσο όρο του 30%. Ο Jamie Page, επικεφαλής διανομής προστασίας στο The Exeter, δήλωσε: «Η προσιτή τιμή ήταν από καιρό μια πρόκληση που έπρεπε να ξεπεράσουν οι σύμβουλοι στις συνομιλίες με συμβουλές, και ενώ η τιμή εξακολουθεί να είναι βασικός παράγοντας για τους πελάτες, είναι ενθαρρυντικό να βλέπει κανείς την ποιότητα των προϊόντων να λαμβάνεται περισσότερο υπόψη.

asfalisi 2

“Όταν ο πελάτης επικεντρώνεται αποκλειστικά στο κόστος, μπορεί να αγοράσει λιγότερο ολοκληρωμένη κάλυψη ή στη χειρότερη περίπτωση, καμία κάλυψη. Καθώς οι πελάτες έχουν αυξημένη εστίαση στην ποιότητα του προϊόντος, οι σύμβουλοι είναι σε καλύτερη θέση να συζητήσουν το εύρος των διαθέσιμων επιλογών για να εξασφαλίσουν ότι η κάλυψη καλύπτει τις ατομικές ανάγκες και τον προϋπολογισμό τους.

“Τα ευρήματα υπογραμμίζουν επίσης τη σημασία της συνεργασίας των ασφαλιστών και των συμβούλων για την κατανόηση των ευρύτερων προκλήσεων που αντιμετωπίζουν κατά τη διαδικασία παροχής συμβουλών. Αυτό θα βοηθήσει τους ασφαλιστές να παρέχουν μεγαλύτερη υποστήριξη που επιτρέπει στους συμβούλους να αξιοποιούν στο έπακρο κάθε συνομιλία με τον πελάτη.

Συντάκτης

Δείτε Επίσης

Τελευταία άρθρα