15.1 C
Athens
Τρίτη, 26 Νοεμβρίου, 2024

Δύο βασικές στοχεύσεις της ΝΔ για να αυξήσει την συσπείρωση

Δύο βασικές στοχεύσεις της ΝΔ να αυξήσει την συσπείρωση, καθώς στο εκλογικό επιτελείο πιστεύουν ότι όλα θα κριθούν στη συμμετοχή,φανερώνονται  στο νέο σποτ της καμπάνιας που ξεκίνησε να προβάλλεται από χθες.

Τα βασικά μηνύματα της ΝΔ για την τελευταία προεκλογική εβδομάδα περιέχει το σποτ.

Η πρώτη αφορά τους ψηφοφόρους της παράταξης ώστε να υπάρξει κινητοποίηση της κομματικής βάσης για να πάνε στην κάλπη της 9ης Ιουνίου και η δεύτερη με την προσέγγιση των ψηφοφόρων που προέρχονται από την διεύρυνση των τελευταίων ετών, αναδεικνύοντας τις προκλήσεις της επόμενης ημέρας και επαναφέροντας το σύνθημα «Μένουμε Ευρώπη», το οποίο ήταν ο πυρήνας αυτής της διεύρυνσης. Η επιλογή να γίνει το γύρισμα στο Ζάππειο και η αναφορά του Πρωθυπουργού στον Κωνσταντίνο Καραμανλή, οποίος «υπέγραψε την είσοδο της Ελλάδας στην Ευρώπη», απευθύνεται στον πυρήνα του κόμματος και κυρίως σε όσους νεοδημοκράτες φλερτάρουν με την αποχή.

Ο κ. Μητσοτάκης, βάζοντας κάθε μέρα ακόμα πιο έντονα το διακύβευμα της σταθερότητας για την χώρα την επομένη των ευρωεκλογών, παρομοιάζει το οικονομικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ με έναν συνδυασμό του προγράμματος Θεσσαλονίκης και της αντίληψης «λεφτά υπάρχουν» για να επισημάνει τους κινδύνους που υπάρχουν. Με το βλέμμα στραμμένο στους ψηφοφόρους που στήριξαν τη ΝΔ στο πλαίσιο του αντι-ΣΥΡΙΖΑ μετώπου και του κινήματος «Μένουμε Ευρώπη», το οποίο εξέφρασε στις εκλογές του 2019 θυμίζει «την εποχή διχασμού και δημαγωγίας που ζήσαμε» για να καταλήξει ότι «αντισταθήκαμε και μείναμε Ευρώπη».

Συντάκτης

Δείτε Επίσης

Τελευταία άρθρα