Η εξυπηρέτηση της ALPHA Bank προς εταιρικούς πελάτες είναι πλέον πολύ χαμηλής ποιότητας αλλά και για τα πανηγύρια θα έλεγα .
Συγκεκριμένα, η ALPHA Bank πια δεν μπορεί να υποστηρίξει τις επιχειρήσεις που συνεργάζεται , διότι, όπως διαπιστώνουμε , οι περισσότεροι υπάλληλοι της τράπεζας κινούνται με αργούς ρυθμούς και με την πρώτη λέξη στο στόμα ‘ΔΕΝ ‘ , δεν γίνεται αυτό , κ.λπ αλλά και τα συστήματα δεν ‘’μιλούν ‘’ μεταξύ τους .
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ένα αίτημα για επανέκδοση εταιρικής κάρτας, η αίτηση τις οποίας είχε γίνει τον Αύγουστο 2024, μετά από πίεση του πελάτη να δεχθούν και να βρουν 10 λεπτά να ασχοληθεί ο υπάλληλος, μετά το πέρας δύο μηνών που η κάρτα δεν ερχόταν στην έδρα της εταιρίας διαπιστώθηκε ότι την έστελναν στην παλιά έδρα και ούτε καν συστημένα , τα ΕΛΤΑ την άφησαν στο πεζοδρόμιο και όλα αυτά διότι το τμήμα των καρτών της ALPHA Bank δεν ‘’ μιλάει ΄΄ με το τμήμα πελατών .
Ν.ΝΤ