Η Henkel Hellas πρόκειται να προσβάλει το πρόστιμο ύψους περίπου 395 χιλ. ευρώ που είχε επιβάλει πρόσφατα το υπ. Ανάπτυξης .
Την πρόθεση της Henkel Hellas να προσβάλει το πρόστιμο ύψους περίπου 395 χιλ. ευρώ που είχε επιβάλει πρόσφατα το υπ. Ανάπτυξης για παραβίαση του πλαφόν στο περιθώριο μικτού κέρδους εξέφρασε η Πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της ελληνικής θυγατρικής.
Στη χθεσινή ενημερωτική συνάντηση που είχε με δημοσιογράφους η κα Καρολίνα Μάρκιεβιτς Κούσκοφσκα είπε «Ακολουθούμε τους κανόνες, όπως ισχύουν. Δεν βλέπω κάτι περίεργο να συμβαίνει στη μία ή την άλλη χώρα. Εμείς εδώ επικεντρωνομαστε στο να πουλάμε προϊοντα στην ελληνική αγορά, στο να διαθέτουμε ποιοτικά προϊόντα στον Έλληνα καταναλωτή ο οποίος και στο τέλος με τις επιλογές του είναι αυτός που επηρεάζει τις τιμές», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Σε ό,τι αφορά το πρόστιμο που δέχθηκε πριν από περίπου τρεις εβδομάδες η θυγατρική απ’ το υπ. Ανάπτυξης με την επισήμανση μάλιστα του υπουργού Κώστα Σκρέκα «ότι φαινόμενα κερδοσκοπίας δεν θα γίνονται ανεχτά», η κα Μάρκιεβιτς Κούσκοφσκα μίλησε για μία «ατυχή κατάσταση», τόνισε τη συνεργασία που επέδειξε η εταιρεία και τη δέσμευση της για τήρηση του νόμου αλλά υπογράμμισε ότι «επιφυλασσόμαστε του δικαιώματος μας να προσβάλουμε την απόφαση» αφού πρώτα πληρωθεί το πρόστιμο, όπως εξάλλου ορίζει η σχετική διάταξη.
«Αυτό όμως είναι κάτι μικρό μπροστά στη γενικότερη παρουσία μας εδώ. Καθημερινά επικεντρωνόμαστε στο να πετύχει η επιχείρηση και να παρέχουμε καλά προϊόντα στους Έλληνες καταναλωτές», τόνισε η ίδια.
Η εταιρεία έχει παρουσία στην Ελλάδα απ’ το 1968 και σήμερα απασχολεί περίπου 200 εργαζόμενους. Διαθέτει εγκαταστάσεις αποθήκευσης, διανομής και γραφείων και στόχο έχει την περαιτέρω ανάπτυξη των προϊόντων του χαρτοφυλακίου της. Επίσης διατηρεί συνεργασία στην παραγωγή με την ελληνική βιομηχανία απορρυπαντικών Rolco μέσω της οποίας παράγει κυρίως τα προϊόντα πλυντηρίου για την ελληνική και την κυπριακή αγορά.
Η εταιρεία έχει ισχυρή παρουσία στο χώρο αυτό με ετικέτες όπως Dixan, Persil, Bref. Επίσης έχει δραστηριότητα στα καλλυντικά με τα brands Schwarzkopf, Palette, syoss καθώς και στις κόλλες, λιανικής και βιομηχανικής χρήσης, με brands όπως Prit και Loctite.
Όπως είπε η ίδια στις βαφές μαλλιών και στα προϊόντα styling είναι Νο1 παίκτης της αγοράς και στα απορρυπαντικά είναι στην 3η θέση της κατάταξης.
Ερωτηθείσα για τις οικονομικές επιδόσεις της θυγατρικής η κα Μάρκιεβιτς Κούσκοφσκα αρκέστηκε να δηλώσει πως η χρήση του 2023 ήταν μία θετική χρονιά υπενθυμίζοντας ότι ο κύκλος εργασιών το 2022 ήταν 103 εκατ. ευρώ σε Ελλάδα και Κύπρο, εκ των οποίων 93 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα. Όπως σημείωσε μάλιστα ο τζίρος μοιράζεται σχεδόν εξίσου σε απορρυπαντικά και προϊόντα περιποίησης που βρίσκονται κάτω απ’ τη Διεύθυνση των “Καταναλωτικών Προϊόντων” και της δραστηριότητας κόλλας που βρίσκεται κάτω απ’ τη Διεύθυνση «Τεχνολογία κόλλας». Σημειωτέον πως καλύτερος πελάτης τους στο σκέλος κόλλας είναι οι χαρτοποιίες.
Όπως είπε η κα Μάρκιεβιτς Κουσκοφσκα, η Henkel Hellas, εφαρμόζοντας τη στρατηγική «Better before bigger», δίνει έμφαση σε λανσαρίσματα προϊόντων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ προχωράει σε νέες πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση προβλημάτων στην τοπική κοινωνία.