Τα αποκαλυπτήρια του λογότυπου του Mετρό Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκαν το πρωί της Τετάρτης (13/11) στις εγκαταστάσεις της Πυλαίας, παρουσία του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστου Σταϊκούρα.
«Το ζητούμενο ήταν η δημιουργία μιας ταυτότητας, ενός λογότυπου που θα προσδώσει την ιστορικότητα της Θεσσαλονίκης. Θα συνδυάζει την παράδοση με τη μοντέρνα αισθητική και τη λειτουργικότητα. Η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει τις πιο σύγχρονες μεταφορές στην Ευρώπη και την ίδια στιγμή αναδεικνύει το μεγαλοπρεπές παρελθόν της», ανέφερε ο Χρήστος Σταϊκούρας.
Όπως ανέφερε ο κ. Σταϊκούρας, το πεζόγραμμα «μ» επιλέχθηκε ώστε να παραπέμπει άμεσα στο μετρό, αλλά ταυτόχρονα να διαφέρει από το «Μ» κεφαλαίο.
«Είναι το “μ” απλοποιημένο από το βυζαντινό “μ” ώστε να συνδυάζει την αυθεντικότητα, την καθαρότητα και την αναγνωρισιμότητα σε ένα σύγχρονο σύστημα μεταφορών, ώστε να είναι ευανάγνωστο σε κάθε του χρήση», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ως προς την πρεμιέρα του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Σταϊκούρας ανέφερε: «Σε 17 ημέρες θα παραδοθεί στους πολίτες το έργο του μετρό. Έργο που θα αλλάξει την καθημερινότητα της πόλης. Ως πολιτική ηγεσία του υπουργείου εργαζόμαστε για να παραδώσουμε ένα άρτιο έργο. Και δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση τόσο στην ενίσχυση του συγκοινωνιακού έργου όσο και στην ποιοτική του αναβάθμιση».
Από την πλευρά του ο αρμόδιος υφυπουργός, Νίκος Ταχιάος τόνισε ότι το μέτρο συνδυάζει παρελθόν και μέλλον. «Έχει ταυτότητα στο παρελθόν και κοιτάζει στο μέλλον. Το πεζό “μ” μεταμορφώθηκε σε λογότυπο σύγχρονο και ως τέτοιο πλέον θα χαρακτηρίζει την πόλη», επισήμανε.
Τι λέει η δημιουργός του λογοτύπου του Μετρό Θεσσαλονίκης
Η Χρυσούλα Κρουστένη, η προϊσταμένη του αρχιτεκτονικού τμήματος της «Ελληνικό Μέτρο», που εμπνεύστηκε και δημιούργησε το λογότυπο, εξήγησε: «Η έρευνα για τη μελέτη είναι στοιχεία που πάρθηκαν και απ’ έξω, δηλαδή από το μετρό της Νέας Υόρκης, του Λονδίνου κτλπ. Πάρθηκαν κάποιες απόψεις και σίγουρα η διαδικασία της έρευνας στάθηκε και στο απόθεμα της τέχνης και της αρχιτεκτονικής φυσιογνωμίας της Θεσσαλονίκης», σημείωσε.