15.1 C
Athens
Τρίτη, 26 Νοεμβρίου, 2024

Σχολεία ΗΠΑ: Περισσότερα κάνουν διαλείμματα για διαλογισμό. Οι δάσκαλοι λένε ότι βοηθά την ψυχική υγεία των μαθητών

Σχολεία ΗΠΑ: Σχολικές περιφέρειες σε όλες τις ΗΠΑ έχουν εισάγει ασκήσεις γιόγκα, διαλογισμού και προσοχής για να βοηθήσουν τους μαθητές να διαχειριστούν το άγχος και τα συναισθήματα. Οι μαθητές της τρίτης τάξης στο Δημοτικό Σχολείο Roberta T. Smith είχαν μόνο λίγες μέρες μέχρι τις καλοκαιρινές διακοπές και μία ώρα μέχρι το μεσημεριανό γεύμα, αλλά δεν δυσκολεύτηκαν να επικεντρωθούν καθώς μπήκαν στην τάξη. Ήταν έτοιμοι για ένα από τα αγαπημένα τους μέρη της ημέρας.

dialogismos c

Τα παιδιά έκλεισαν τα μάτια τους και χάραξαν τους αντίχειρές τους από το μέτωπό τους μέχρι την καρδιά τους, καθώς μια προηχογραφημένη φωνή τα οδήγησε σε μια άσκηση που ονομάζεται πτερύγιο καρχαρία, μέρος της τακτικής ρουτίνας διαλογισμού της τάξης. «Ακούστε τα κουδούνια», είπε η δασκάλα, Κιμ Φράνκλιν. «Θυμήσου να αναπνεύσεις». Σχολεία σε όλες τις ΗΠΑ έχουν εισάγει ασκήσεις γιόγκα, διαλογισμού και προσοχής για να βοηθήσουν τους μαθητές να διαχειριστούν το άγχος και τα συναισθήματα. Καθώς το βάθος των αγώνων των μαθητών με την ψυχική υγεία έγινε σαφές στον απόηχο της πανδημίας COVID-19, τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ πέρυσι ενέκριναν τη χρήση των πρακτικών αυτών από τα σχολεία. Η έρευνα έχει βρει ότι τα προγράμματα ενσυνειδητότητας που βασίζονται στο σχολείο μπορούν να βοηθήσουν, ειδικά σε κοινότητες χαμηλού εισοδήματος όπου οι μαθητές αντιμετωπίζουν υψηλά επίπεδα άγχους ή τραύματος.

Το πρόγραμμα ενσυνειδητότητας έφτασε στο Smith Elementary μέσω μιας σύμβασης με το σχολικό σύστημα, τα δημόσια σχολεία της κομητείας Clayton, όπου τα δύο τρίτα των μαθητών είναι μαύροι. Το GreenLight Fund Atlanta, ένα δίκτυο που ταιριάζει κοινότητες με τοπικούς μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, βοηθά τα σχολικά συστήματα της Τζόρτζια να πληρώσουν για το πρόγραμμα ενσυνειδητότητας που παρέχεται από την Inner Explorer, μια πλατφόρμα ήχου. Η Joli Cooper, εκτελεστική διευθύντρια του GreenLight Fund Atlanta, δήλωσε ότι είναι σημαντικό για τον όμιλο να υποστηρίξει έναν οργανισμό που είναι προσβάσιμος και σχετικός με τις έγχρωμες κοινότητες στην περιοχή της ευρύτερης Ατλάντα. Τα παιδιά σε εθνικό επίπεδο πάλεψαν με τις επιπτώσεις της απομόνωσης και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθώς επέστρεφαν από το κλείσιμο των σχολείων της πανδημίας.

Το CDC το 2023 ανέφερε ότι περισσότερο από το ένα τρίτο των μαθητών επηρεάστηκαν από αισθήματα επίμονης θλίψης και απελπισίας. Ο οργανισμός συνέστησε στα σχολεία να χρησιμοποιούν πρακτικές ενσυνειδητότητας για να βοηθήσουν τους μαθητές να διαχειριστούν τα συναισθήματα. «Γνωρίζουμε ότι τα παιδιά και οι έφηβοί μας έχουν πραγματικά καταπονηθεί στην ψυχική τους υγεία», δήλωσε στο Associated Press η διευθύντρια του CDC, Δρ Μάντι Κοέν. «Υπάρχουν πραγματικές δεξιότητες που μπορούμε να δώσουμε στους εφήβους μας για να βεβαιωθούμε ότι αντιμετωπίζουν κάποια μεγάλα συναισθήματα». Οι προσεγγίσεις της ενσυνειδητότητας αντιπροσωπεύουν μια μορφή κοινωνικο-συναισθηματικής μάθησης, η οποία έχει γίνει πολιτικό σημείο ανάφλεξης με πολλούς συντηρητικούς που λένε ότι τα σχολεία τη χρησιμοποιούν για να προωθήσουν προοδευτικές ιδέες σχετικά με τη φυλή, το φύλο και τη σεξουαλικότητα. Αλλά οι υποστηρικτές λένε ότι ο προγραμματισμός δίνει την απαραίτητη προσοχή στην ευημερία των μαθητών. «Όταν κοιτάς τους αριθμούς, δυστυχώς, στη Τζόρτζια, ο αριθμός των έγχρωμων παιδιών με αυτοκτονικές σκέψεις και επιτυχία είναι αρκετά υψηλός», είπε ο Κούπερ. «Όταν κοιτάτε τον αριθμό των ψυχολόγων που είναι διαθέσιμοι για αυτά τα παιδιά, δεν υπάρχουν αρκετοί έγχρωμοι ψυχολόγοι».

dialogismow b

Οι μαύροι νέοι έχουν το ταχύτερα αυξανόμενο ποσοστό αυτοκτονιών μεταξύ των φυλετικών ομάδων, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία του CDC. Μεταξύ 2007 και 2020, το ποσοστό αυτοκτονιών μεταξύ μαύρων παιδιών και εφήβων ηλικίας 10 έως 17 ετών αυξήθηκε κατά 144%. «Είναι ένα στίγμα το να μπορείς να πεις ότι δεν είσαι καλά και χρειάζεσαι βοήθεια και να έχεις την ικανότητα να ζητάς βοήθεια», είπε η Tolana Griggs, βοηθός διευθυντής του Smith Elementary. «Με την ποικιλόμορφη σχολική μας κοινότητα και θέλοντας να έχουμε μεγαλύτερη επίγνωση των μαθητών μας, του πώς νιώθουν οι διαφορετικοί πολιτισμοί και πώς αντιδρούν οι διαφορετικοί πολιτισμοί στα πράγματα, είναι σημαντικό να είμαστε all inclusive με ό,τι κάνουμε». Σε εθνικό επίπεδο, τα παιδιά σε σχολεία που εξυπηρετούν κυρίως έγχρωμους μαθητές έχουν λιγότερη πρόσβαση σε ψυχολόγους και συμβούλους από εκείνα στα σχολεία που εξυπηρετούν κυρίως λευκούς μαθητές.

Το πρόγραμμα Inner Explorer καθοδηγεί μαθητές και καθηγητές σε συνεδρίες πέντε έως 10 λεπτών με αναπνοή, διαλογισμό και προβληματισμό πολλές φορές την ημέρα. Το πρόγραμμα χρησιμοποιείται επίσης σε δημόσια σχολεία της Ατλάντα και σε περισσότερες από 100 άλλες περιοχές σε όλη τη χώρα. Οι δάσκαλοι και οι διαχειριστές λένε ότι έχουν παρατηρήσει μια διαφορά στους μαθητές τους αφού έχουν ενσωματώσει την ενσυνειδητότητα στη ρουτίνα τους. Για την Aniyah Woods, 9 ετών, το πρόγραμμα τη βοήθησε να «ηρεμήσει» και «να μην αγχώνεται πια».

«Αγαπώ τον εαυτό μου όπως είμαι, αλλά ο Inner Explorer απλώς με βοηθά να νιώθω περισσότερο σαν τον εαυτό μου», είπε η Aniyah. Ο Malachi Smith, 9 ετών, έχει χρησιμοποιήσει τις ασκήσεις του στο σπίτι, με τον πατέρα του να τον καθοδηγεί στον διαλογισμό. «Μπορείς να χαλαρώσεις με το πτερύγιο του καρχαρία και όταν ηρεμώ, συνειδητοποιώ ότι είμαι εξαιρετικός μελετητής», είπε ο Malachi. Αφού η τάξη του Φράνκλιν τελείωσε τον διαλογισμό τους, μοιράστηκαν πώς ένιωθαν. «Χαλαρά», είπε ένας μαθητής. Η Ανίγια σήκωσε το χέρι της. «Με έκανε να νιώσω γαλήνια», είπε.

Συντάκτης

Δείτε Επίσης

Τελευταία άρθρα